Hi Carlotte hier š
Ik stel me graag aan je voor.
Als kind was ik altijd aan het tekenen en met mode bezig. Dingen creƫren, kleurcombinaties maken en schilderen. Ik wilde mode studeren, maar ook marketing. Dat resulteerde in een opstapeling van drie studies: visual marketing , bedrijfswetenschappen en een master aan de kunstacademie. Altijd op zoek naar de juiste combinatie van creativiteit en business.
Die zoektocht zette ik voort in mijn loopbaan. Van creatief conceptontwikkelaar tot branding consultant. Maar daarin miste ik het echte ontwerpen. Dus dat ben ik voor mezelf gaan doen. En dat is heel organisch gegroeid. Dat heb ik lang gecombineerd met lesgeven aan de Hogeschool van Amsterdam. Na een verhuizing naar Haarlem ontmoette ik Eugenie. Ik had al langer de ambitie voor meer uitdagende projecten die je niet altijd als eenpitter kan doen. Wat begon als een studio maatje, we deelden eerst een werkstudio samen, werden al snel serieuzere plannen. Zo is Behold ontstaan.
We hebben een sterke visie. Kwaliteit in design is een combinatie van creativiteit, strategie en vakmanschap. En dat bieden wij.
Wat me verder bezighoudt? Ik ben altijd bezig met kleur. Op zoek naar inspirerende kleurcombinaties of verfrissende tinten. Daarnaast haal ik veel inspiratie uit abstracte kunst, en schilder ik zelf ook graag. Regelmatig heb ik een existentiƫle discussie met mezelf wat nu eigenlijk het nut van ons vakgebied is, en wat design nu eigenlijk toevoegt in de wereld. Maar elke keer komt daar toch een goed antwoord op. Ik hou van mooie dingen en mooie dingen maken de wereld mooier. Mooie merken (van binnenuit) verdienen een even mooi jasje.
Kan jouw merk wat versterking en goed design gebruiken? let’s talk!