Rebranding Jobbey
Merken die het anders willen doen dan de standaard in de markt, daar houden we van. Jobbey richt zich op arbeidsbemiddeling binnen de overheid. Hoe kan dit bureau zich in de overvolle markt echt onderscheiden? Behold ging met Jobbey aan de slag om een sterk onderscheidend merk neer te zetten, en dit vast te leggen in een overtuigende brandstory. Op basis van de identiteit ontwikkelden we een uitgesproken, onderscheidend design.
Jobbey is een kei in het koppelen van professionals, maar alleen dat is niet genoeg. Ze willen graag onderscheid maken door bij te dragen aan maatschappelijke doelen en persoonlijke ontwikkeling. Wanneer je maatschappelijk betrokken bent, openen zich nieuwe deuren die ervoor zorgen dat je kunt delen, geven en bijdragen.
Custom webdesign
Ook ontwikkelde Behold een volledig op-maat webdesign om de brandstory duidelijk over te brengen en de doelgoepen aan te spreken. Met onze copywriter gingen we aan de slag om de brandstory door te vertalen naar duidelijke en aansprekende webteksten om de unieke positionering van Jobbey helder te communiceren.