“De merkstrategie werksessies waren heel inspirerend en triggerde mij om meer specifiek over mijn werk en merk te gaan denken. Vanaf nu kan ik stap voor stap dit bereiken. Hierdoor ben ik rustiger en meer doelgericht geworden met meer geloof in wat ik doe en mijn merk.”
Alexandra Mitsiou
BRAND BOOK
Een sterk, consistent merk. Ook als je team groeit.
Bedrijfsgroei is natuurlijk altijd goed nieuws. Maar het brengt ook uitdagingen met zich mee. Want hoe zorg je ervoor dat je hele team – ook de nieuwste leden, of misschien zelfs freelancers – volgens de juiste richtlijnen werkt?
Een Brand Book helpt je daarbij. Hierin ligt de essentie van je merk vast. Het brengt alle elementen van je merkverhaal en brand design samen, in één beknopt document. Dat document kun je vervolgens gemakkelijk delen. Zo zorg je ervoor dat het merk-DNA sterk blijft.
Als extra optie kunnen we bovendien een brand manual voor je opstellen. Dit is net even iets uitgebreider dan een brand book. Hierin staat met nog meer details praktisch uitgelegd hoe je team zelf – volgens de richtlijnen – design uitingen vorm kan geven.
Nooit meer onduidelijke briefings en net-niet-ontwerpen dus. Maar altijd on brand en herkenbaar in je communicatie.